Livrarea gratuită doar astăzi!
Livrarea gratuită doar astăzi!

Politica de retur

Returul se poate face doar în momentul primirii produsului ! Politica noastră durează 14 zile. Dacă au trecut 14 zile de când produsul comandat a ajuns la adresa de destinație, din păcate, nu vă putem oferi o rambursare sau un alt produs la schimb.

ANULARE / MODIFICARE COMANDĂ

Rețineți: începem să lucrăm la comanda dvs. de îndată ce o primim, așa că este posibil să nu putem face modificări la o comandă după ce aceasta a fost plasată și confirmată. Dacă acesta este cazul dumneavoastră, vă rugăm să contactați contact@petparadise.ro cât mai curând posibil. Facem tot posibilul să vă acceptăm cazul dacă contactați echipa noastră cât mai curând posibil. De obicei, acceptăm anulări de comenzi doar în decurs de 12 ore de la efectuarea plății, excluzând produsele cu cerere mare.

RETUR / SCHIMBURI

Pentru a fi eligibil pentru returnare, produsul comandat de dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, rețineți că PetParadise.ro nu este responsabil pentru niciun cost al returnărilor. Nu acoperim costul niciunui retur,  clienții noștri trebuie să asigure transportul. Dacă orice produs returnat vine cu un cost de transport, acesta va fi respins. Pentru a returna o comandă sau pentru a solicita un schimb, trebuie să ne contactați în primul rând. Ne rezervăm dreptul de a anula orice retur sau schimb dacă clienții nu ne contactează înainte de a expedia articolul. Nu trebuie să trimiteți coletul înapoi la adresa de unde a venit. Trebuie să ne contactați imediat ce ați primit coletul, pentru a solicita returul sau schimbul și pentru a solicita celelalte detalii precum adresa de retur și orice informații importante. Pentru a ne contacta pentru un retur sau un schimb, pur și simplu utilizați Pagina de Contact de pe site-ul nostru sau pur și simplu trimiteți-ne un e-mail direct la contact@petparadise.ro, inclusiv numele dvs. complet, numărul de comandă, contul IBAN, cererea și motivul acesteia. Pentru ca returnarea sau schimbul dvs. să fie acceptat, trebuie să ne trimiteți dovada expedierii și un număr de logistică/urmărire pentru coletul pe care îl returnați. Ambele sunt necesare pentru a ne asigura că ne primim articolele înapoi și, de asemenea, pentru a urmări procesul de expediere.


Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale (dacă este cazul):


1. Orice produs care nu este în starea sa originală, care este deteriorat sau care are piese lipsă.
2. Dacă au trecut 14 zile de la primirea articolului pe care doriți să-l returnați și nu ne-ați trimis numărul de logistică/urmărire.

PROCESUL DE RESTAURARE

• Odată ce produsul returnat este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul dumneavoastră și veți fi, de asemenea, informat cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

• Dacă este aprobată, rambursarea dumneavoastră parțială/totală va fi procesată, iar plata va fi transferată automat către contul dvs. IBAN.

RAMBURĂRI ÎNTÂRZIATE SAU NEPLATĂ

• Dacă au trecut mai mult de 14 de când rambursarea dvs. a fost aprobată și nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi banca, în unele cazuri, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este disponibilă oficial în contul dvs. bancar.

• Dacă toate cele de mai sus au fost făcute și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați imediat la contact@petparadise.ro.

SCHIMBURI

Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate sau dacă doriți să schimbați culoarea sau dimensiunea unui articol sau a unei piese de îmbrăcăminte. În primul rând, contactați-ne direct la contact@petparadise.ro sau utilizați Pagina Contact de pe site-ul nostru web pentru a solicita schimbul și echipa noastră vă va ajuta de acolo.

contact@petparadise.ro / PetParadise© 2020