Livrarea gratuită doar astăzi!
Livrarea gratuită doar astăzi!

Contact

*ÎNAINTE DE A TRIMITE UN E-MAIL VERIFICAȚI ÎNTREBĂRILE NOASTRE FRECVENTE DE MAI JOS

Acestea sunt întrebările noastre frecvente și puteți găsi aici mai repede un răspuns sau o soluție. Dacă niciunul dintre răspunsurile de mai jos nu vă ajută, utilizați formularul nostru de contact din partea de jos a acestei pagini sau trimiteți un e-mail direct la contact@petparadise.ro, inclusiv numele dvs. complet, numărul de comandă (dacă există) și întrebarea dvs. sau informații despre cazul dvs.

OFERȚI LIVRARE INTERNAȚIONALĂ? 

Din păcate nu deocamdată, însă curând ne vom extinde și pe piața internațională. Pentru moment vindem doar în România.

CÂT TIMP DUREAZĂ PÂNĂ CÂND PRIMESC COMANDA?

Timpul nostru actual de manipulare este de 1-2 zile, în funcție de perioadă. Timpul mediu de sosire este de 2-4 zile lucrătoare. Rețineți că orice comandă poate dura, totuși, până la 5 zile lucrătoare sau mai mult (cazuri extrem de rare), dar depinde în principal de locația dvs., de produs și de perioada anului. Facem tot posibilul să ținem pasul cu comenzile în sezonul plin de vacanță. Este de așteptat ca unele comenzi să aibă o mică întârziere în acest tip de sezon.

ÎMI POT SCHIMBA SAU ANULA COMANDA?

De obicei, acceptăm anulări de comenzi doar în decurs de 12 ore. Începem să lucrăm la comanda dumneavoastră de îndată ce o primim, așa că nu garantăm că putem face modificări la o comandă după ce aceasta a fost plasată și confirmată și ne rezervăm dreptul de a refuza orice anulare a comenzii pentru ORICE motiv, dar acest factor depinde în principal de timpul de răspuns, deoarece echipa noastră începe să lucreze la fiecare comandă imediat, astfel încât să putem ține pasul cu volumul și să expediem pachetele cât mai repede posibil.

UNDE E COMANDA MEA?

Dacă comanda dumneavoastră pare să dureze mai mult decât era anticipat, pentru orice întrebări despre expediere sau urmărire, vă rugăm să contactați asistența noastră la contact@petparadise.ro sau să utilizați Formularul de contact de mai jos, incluzând numele complet și numărul de comandă.

AM COMANDAT MAI MULT DE UN ARTICOL DAR AM PRIMIT DOAR UNUL?

Vă rugăm să luați în considerare că acest lucru se va remedia. Motivul din spate este că livrăm toate articolele noastre în pachete diferite din motive de siguranță și securitate. De asemenea, avem mai multe depozite situate în diferite părți ale lumii și lucrăm cu furnizori privați pentru a vă oferi cea mai bună calitate și prețuri decât alți concurenți, așa că este un proces normal să primiți pachetele separat dacă ați comandat două sau mai multe articole diferite. Dacă ați primit doar un articol din comanda dvs., dar ați achiziționat două sau mai multe, vă rugăm să aveți răbdare, celelalte sunt pe drum și se așteaptă să sosească în curând. Pentru orice întrebări, vă rugăm să nu ezitați să contactați echipa noastră de asistență la (contact@petparadise.ro).

POT OBȚINE INFORMAȚII DE URMĂRIRE?

Absolut. Dacă ați plasat deja o comandă, ar trebui să așteptați la e-mailul nostru de confirmare a expedierii, care este trimis în aproximativ 1-2 zile și care conține, de asemenea, linkul și numărul dvs. de urmărire. Dacă nu vă puteți accesa e-mailul sau, dintr-un motiv oarecare, ne-ați trimis un e-mail greșit, vă rugăm să ne contactați la contact@petparadise.ro, incluzând numele dvs. complet și numărul de comandă. 

CARE ESTE POLITICA TA DE RETURNARE?

Pentru defecte de fabricatie sau în cazul în care produsul nu este conform descrierii, articolul respectiv poate fi rambursat în termen de 14 zile de la livrarea coletului. Dacă au trecut 14 zile de la sosirea/produsele dumneavoastră la adresa de destinație, din păcate, nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru o rambursare, articolul dvs. trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. Pentru ca cererea dvs. de returnare să fie acceptată, avem nevoie de dovada expedierii care să conțină informații despre coletul returnat, contul iban și, de asemenea, un număr de urmărire al coletului. În primul rând, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail direct la contact@petparadise.ro, incluzând numele dvs. complet și numărul de comandă pentru a ne anunța că doriți o rambursare sau un schimb, sau pur și simplu utilizați formularul nostru de contact din partea de jos a acestei pagini. Banca dvs. va procesa rambursarea și suma rambursată ar trebui să apară în contul dvs. în termen de 2-4 zile lucrătoare. Pentru mai multe informații despre rambursări/retururi/schimbări, vă rugăm să consultați Politica noastră de rambursare.

CE TREBUIE FAC DACĂ PRIMESC UN MESAJ DE EROARE CÂND ÎNCERC SĂ PLASEZ O COMANDĂ?

Verificați dacă ați completat corect toate detaliile, inclusiv numele dvs. complet, e-mailul, adresa completă de livrare, numărul de telefon și, de asemenea, detaliile de plată. Dacă aveți probleme cu cardul de credit, vă recomandăm să verificați din nou și încercați din nou sau să vă sunați la banca deoarece cardul dvs. de credit ar putea avea o limită de cheltuieli. Cea mai bună și mai rapidă metodă este să utilizați pur și simplu un alt card de credit pentru comanda dvs.

Dacă întâmpinați în continuare probleme, vă rugăm să ne contactați imediat la contact@petparadise.ro.

DACĂ NU AM PRIMIT UN EMAIL DE CONFIRMARE?

De îndată ce comanda dvs. este plasată, ar trebui să primiți e-mailul nostru de confirmare a comenzii în 1-3 minute. Ar trebui să vă verificați dosarul Spam și/sau Promoții din e-mailul dvs. Dacă încă nu ați primit niciun e-mail/e de la noi, vă rugăm să trimiteți un e-mail la contact@petparadise.ro, inclusiv numele dvs. complet și numărul de comandă, sau pur și simplu utilizați Formularul de contact din partea de jos a acestei pagini.

Write a comment